SABDAAN RASULULLAH S.A.W.

SABDAAN RASULULLAH S.A.W.
"Diharuskan berbekam pada lekukan leher sebelah atas. Sesungguhnya hal itu menjadi ubat kepada 72 jenis penyakit" (Hadis riwayat Bukhari & Abu Naim)

Thursday 13 February 2014


Alhamduillah keluarga ini dari Indonesia ( Bengkalis ) datang ke kedai kami untuk berbekam dan mendapatkan rawatan pembetulan tulang pinggul untuk anaknya yang sulung kerana mengalami sakit pinggang dan sakit kepala yang teruk (sehingga menganggu tidurnya hampir setiap malam dan juga persekolahannya) akibat dari kemalangan jatuh motor beberapa tahun yang lalu. Anaknya baru berusia 12  tahun.

Pelbagai usaha telah dilakukan untuk anak perempuannya ini termasuk berjumpa dengan doctor2 pakar dan Tabib Cina di indonesia (6 tempat) dan terakhir telah membuat temujanji dengan Hospital Pantai Batu Pahat untuk melakukan scan kelapa, dan hasilnya tiada perubahan apa2.

Setelah menjalani beberapa kali sahaja rawatan Terapi Yumeiho (pembetulan tulang pinggul) di tempat Kami, Alhamduillah kegembiraan tergambar diwajah anak dan jugak ibubapanya kerana telah menampakkan perubahan yang besar dengan kesihatan anaknya



   



No comments:

Post a Comment

Temujanji

Temujanji
Hubungi Kami Untuk Pemeriksaan Kesihatan Anda! Percuma!

Bilik Sauna dan Urut Saraf

Bilik Sauna dan Urut Saraf
Bersauna dan urut untuk Kelegaan dan Kesihatan .... In shaa Allah

Bilik Rawatan

Bilik Rawatan