SABDAAN RASULULLAH S.A.W.

SABDAAN RASULULLAH S.A.W.
"Diharuskan berbekam pada lekukan leher sebelah atas. Sesungguhnya hal itu menjadi ubat kepada 72 jenis penyakit" (Hadis riwayat Bukhari & Abu Naim)

Sunday 12 January 2014

Produk Terkini P3 SWEETENER

Dari semasa ke semasa, P THREE SWEETENER GLOBAL MARKETING terus memasarkan produk baru bagi memenuhi keperluan pengguna. 



P3 SWEETENER BERPERISA

Dilancarkan pada 28 Jun 2013, P3 SWEETENER BERPERISA dijangka menjadi satu lagi produk yang laris.

Kandungan dan kebaikannya sama sahaja dengan P3 SWEETENER yang telah dikenali sebelum ini. Yang membezakan ialah perisa:

1. Mangga
3. Markisa

Ia sangat memudahkan. Apabila teringin hendak minum jus buah-buahan tersebut, titiskan sahaja P3 SWEETENER BERPERISA ke dalam segelas air. Setitis sahaja sudah cukup untuk mendapatkan minuman berperisa buah-buahan yang manis, enak, menyegarkan dan menyihatkan!

Sangat sesuai untuk dihidangkan kepada tetamu yang datang. Juga sangat sesuai untuk menghilangkan dahaga pada bila-bila masa. Setiap rumah dan pejabat semestinya mempunyai salah satu atau ketiga-tiga P3 SWEETENER BERPERISA. Manis untuk Sihat!

Nota: Akan diganti dengan perisa baru. Sehingga habis stok sahaja. 


NANO SUGAR GRANULATES

Apa bezanya gula edaran P THREE SWEETENER GLOBAL MARKETING ini dengan gula pasir yang berada di pasaran? Sangat jauh bezanya.

Gula Pasir Nano ini sama sahaja rasanya dengan gula pasir yang berada di pasaran sebab ia diperoleh dari tebu. Bezanya, ia ditambah dengan sedikit pemanis Sucralose menjadikan manisnya Gula Nano ini 5 kali ganda dari gula yang berada di pasaran! 

Kerana manisnya 5 kali ganda, jadi anda hanya perlukan 1/5 sahaja dari gula biasa untuk menikmati manis yang biasa. Dalam masa yang sama, kurang 1/5 kalori sekiranya menggantikan gula biasa dengan Gula Nano. 

Dengan cara itu, anda lebih sihat kerana mengurangkan pengambilan gula namun sama sekali tidak mengurangkan rasa manis dan enak! Menyihatkan dan menjimatkan!



HARGA GULA NANO DI PASARAN:

Harga Pasaran: RM28.00

Harga Promosi Terkini: RM25.00

Harga Ahli: RM22.00

Harga Mobile Stokis: RM20.00

Harga Stokis Negeri: RM17.00



KOTAK DAN PAKEJ BARU


Pek baru ini mengandungi:

3 Perisa Mangga + 2 Perisa Original
3 Perisa Granadine & Mix Berry (Markisa & Beri campuran) + 2 Perisa Original

No comments:

Post a Comment

Temujanji

Temujanji
Hubungi Kami Untuk Pemeriksaan Kesihatan Anda! Percuma!

Bilik Sauna dan Urut Saraf

Bilik Sauna dan Urut Saraf
Bersauna dan urut untuk Kelegaan dan Kesihatan .... In shaa Allah

Bilik Rawatan

Bilik Rawatan