SABDAAN RASULULLAH S.A.W.

SABDAAN RASULULLAH S.A.W.
"Diharuskan berbekam pada lekukan leher sebelah atas. Sesungguhnya hal itu menjadi ubat kepada 72 jenis penyakit" (Hadis riwayat Bukhari & Abu Naim)

Saturday 11 January 2014

Testimoni

Berikut ini adalah video dan gambar testimoni kesan positif penggunaan P3 SWEETENER.














TESTIMONI DARI TIARA (dari Johor Bharu)
Pada 19 Nov 2013

P3 SWEETENER SEBAGAI FIRST AID MANGSA PATUKAN ULAR
Dalam perjalanan balik dari majlis ilmu di Real Shoppe Pulai Perdana. Menyelamatkan remaja dipatuk ular dengan P3 Sweetener sebagai 'first aids'. Masa kena tadi pucat, nak pitam katanya.Hanya dengan beberapa titik, dengan izin Allah bibir mula merah balik.sekarang ini perawat di klinik desa dan doktor hairan sebab dia tidak rasa apa yang sepatutnya orang yang kena patuk ular rasa -- Tidak mual, tidak kebas dan lain-lain. 



Saya hanya titiskan 3 titik pada peha yang dipatuk. Sepanjang perjalanan ke klinik desa lebih kurang 10km hanya titis bawah lidah. Saya tak ingat berapa titis. Walau bagaimanapun, remaja itu tetap dibawa ke hospital untuk tujuan '24 hours observation'.

Berita terkini -- lebih kurang jam 10 malam tadi, mangsa memang stabil. 'Heart beat' dan tekanan darah sudah ok. Tunggu doktor pakar ular sampai untuk tentukan jenis sebenar ular. 

Sementara itu, doktor-doktor lain observe kaki sebab biasanya mangsa patukan ular akan mengalami bengkak pada bahagian kaki. Menurut kata ibunya, kaki memang sikit pun tidak bengkak. Syukur pada Allah swt.

No comments:

Post a Comment

Temujanji

Temujanji
Hubungi Kami Untuk Pemeriksaan Kesihatan Anda! Percuma!

Bilik Sauna dan Urut Saraf

Bilik Sauna dan Urut Saraf
Bersauna dan urut untuk Kelegaan dan Kesihatan .... In shaa Allah

Bilik Rawatan

Bilik Rawatan