SABDAAN RASULULLAH S.A.W.

SABDAAN RASULULLAH S.A.W.
"Diharuskan berbekam pada lekukan leher sebelah atas. Sesungguhnya hal itu menjadi ubat kepada 72 jenis penyakit" (Hadis riwayat Bukhari & Abu Naim)

Saturday 11 January 2014

Apa P3 SWEETENER



DIPERKENALKAN pada awal 2013, P3 SWEETENER dijangka akan menjadi produk keperluan dalam masa terdekat. Oleh sebab ia produk keperluan, maka jangkaan itu adalah munasabah.

P3 SWEETENER atau P3 PEMANIS bukan hanya untuk orang yang 'sudah kena' penyakit yang disebabkan oleh pengambilan gula, tetapi merupakan salah satu usaha untuk mencegah penyakit lumrah yang disebabkan oleh pengambilan gula berlebihan seperti diabetes.

PERTAMA DI DUNIA
Saintis tempatan telah membuat kajian selama 5 tahun -- dengan menggunakan Teknologi Nano, hasilnya ialah P3 SWEETENER / P3 PEMANIS yang terhasil dari tebu hitam, bukan dari stevia, sukralose atau manisan sintetik. Lebih dari itu, P3 Sweetener telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Diuji oleh SIRIM, SCE (Sugar Cane Essential) dan telah mendapat pengiktirafan FDA, (SIRIM QAST Ineternational Report Number: 2011KL0905)

MANISNYA 600 KALI GANDA
Walaupun P3 Sweetener manisnya 600 kali ganda gula, namun ia hampir tiada:

1. Kalori
2. Kolesterol
3. Karbohidrat
4. Saccharine
5. Bahan Pengawet
6. YANG ADA HANYA MANIS YANG MENYIHATKAN

SUGAR CANE ESSENTIAL YANG DIIKTIRAF 
P3 SWEETENER adalah Sugar Cane Essential kerana ia terhasil dari tebu hitam. Sugar Cane Essential telah mendapat pengiktirafan daripada Pentadbiran Makanan & Ubat-ubatan Amerika Syarikat (FDA), Health & Welfare Canada, Food Standard Australia-New Zealand (FSANZ), Canadian Diabetes Association, European Union Scientific Committee on Food, W.H.O., Expert Committee on Food Additives.

Teknologi Biofizik yang digunakan dalam penghasilan P3 SWEETENER memastikan ia disediakan pada pH5.5 bagi mengelak terbentuknya karbon negatif, sesuai dengan sifat semula jadi mansuia yang juga mempunyai pH5.5.

Selanjutnya, P3 SWEETENER telah digunakan untuk testimoni terhadap 2,000 responden bagi menguji keberkesanan terhadap pelbagai penyakit.

KESAN YANG TERBUKTI
Mengamalkan pengambilan P3 SWEETENER berterusan terbukti dapat membantu:

1. Menstabilkan kandungan gula dalam darah ke paras normal.
2. Menstabilkan tekanan darah bagi mereka yang mempunyai tekanan darah tinggi.
3. Istimewa untuk kanak-kanak supaya karbon positif dalam darah terbentuk sejak dari kecil lagi.

Jaminannya mudah: Tiada kesan sampingan, sambil terus menikmati rasa manis yang lazat, menyihatkan dan menjimatkan.

MENJIMATKAN
Hanya perlukan setitik sahaja untuk secawan minuman. Sangat menjimatkan. Sebotol P3 SWEETENER 10 ml boleh digunakan untuk 300 cawan!

SUMBER KEWANGAN BERTERUSAN

Dari produk keperluan ini anda boleh membina sumber kewangan yang berterusan. Caranya ialah dengan menggunakan sendiri P3 SWEETENER dan membantu memperkenalkan produk ini kepada mereka yang memerlukan.

Program P3 UNIQUE TRADING SYSTEM direka khusus bagi membolehkan memperoleh sumber kewangan sebanyak mana yang anda mahukan, berterusan.

Jadi, selain dapat membantu mengekalkan kesihatan, serentak, dalam masa yang sama memperoleh sumber kewangan berterusan, sebanyak dan selama mana yang anda mahu! Mampukah anda melepaskan peluang yang sangat menarik ini?

No comments:

Post a Comment

Temujanji

Temujanji
Hubungi Kami Untuk Pemeriksaan Kesihatan Anda! Percuma!

Bilik Sauna dan Urut Saraf

Bilik Sauna dan Urut Saraf
Bersauna dan urut untuk Kelegaan dan Kesihatan .... In shaa Allah

Bilik Rawatan

Bilik Rawatan