SABDAAN RASULULLAH S.A.W.

SABDAAN RASULULLAH S.A.W.
"Diharuskan berbekam pada lekukan leher sebelah atas. Sesungguhnya hal itu menjadi ubat kepada 72 jenis penyakit" (Hadis riwayat Bukhari & Abu Naim)

Saturday 11 January 2014

Sertai Evolusi Unggul Terkini!


MAMPUKAH anda ketinggalan? Tentu sekali anda tidak mahu terlepas untuk menyertai evolusi unggul P3 Sweetener menggantikan gula. 

Dengan hanya turut serta dalam evolusi "Pemanis bukan Gula" ini, bermakna anda sedang berusaha menghindari penyakit-penyakit berbahaya yang disebabkan oleh gula! Jangan nanti, apabila sudah terlambat, sudah mendapat penyakit yang disebabkan oleh pengambilan gula (terutamanya kalau diambil berlebihan), barulah menyesal dan berkata, "Kalaulah dulu saya mengambil P3 SWEETENER untuk menggantikan gula..."

MANIS BUKAN GULA TAPI BUKAN STEVIA, BUKAN SUKRALOSE, BUKAN GULA SINTETIK
Hindari gula, bukan hindari manis. Makan dan minum apa sahaja makanan dan minuman yang manis asalkan ia bukan manis dari sumber gula. Bagaimana? Ia seakan mustahil kerana hampir setiap makanan dan minuman di sekeliling kita ini mengandungi gula. 

Di sinilah kepentingan P3 SWEETENER -- masih terus dapat menikmati makanan dan minuman manis seperti biasa, tanpa pelu bimbang dengan mudarat yang berpunca dari gula. Sangat ideal bagi mereka yang telah dihinggapi diabetes dan lain-lain penyakit yang memerlukan 'berpantang' dari gula. 

P3 SWEETENER rasanya manis, sama seperti gula kerana ia terhasil dari tebu hitam. Dengan menggunakan Teknplogi Nano dan mesin khas -- semua yang membawa mudarat di dalam gula diasingkan. Yang tinggal hanyalah MANIS sahaja sebagai menepati MANIS UNTUK SIHAT. 

No comments:

Post a Comment

Temujanji

Temujanji
Hubungi Kami Untuk Pemeriksaan Kesihatan Anda! Percuma!

Bilik Sauna dan Urut Saraf

Bilik Sauna dan Urut Saraf
Bersauna dan urut untuk Kelegaan dan Kesihatan .... In shaa Allah

Bilik Rawatan

Bilik Rawatan